IDEI MATERIALIZATE

De multe ori am fost nevoită să fac mici cadouri colegilor, prietenilor, cunoştinţelor. Şi cum nu de puţine ori am fost în deficit de resursele materiale necesare, mi-a venit ideea să rezolv problema, lucrând ceva ieftin, simplu, rapid, frumos şi util. Aşa am ajuns să fac semne de carte, mai ales că peste tot, în metrou, în tramvai, în troleu, nu de puţine ori am văzut pe semenii mei îndoind, la coborâre, colţul câte unei cărţi, în chip de semn. Cum am un cult al cărţilor şi nu îmi este indiferent cum voi citi o carte împrumutată de la bibliotecă sau de la prieteni, uitaţi ce a ieşit:
Bookmarks1 Bookmarks2 Bookmarks3
Bookmarks4 Bookmarks5 Bookmarks6
Dacă vă plac, mă puteţi contacta oricând. Execut semne de carte şi la comandă, cu alte modele şi de alte dimensiuni.

Pe urmă mi-a venit ideea să-mi protejez MP3 player ca să nu se strice, iar în cazul în care îl scap din mână, să amortizez cumva şocul căderii. Aşa că i-am făcut o husă cu găuri pentru acces taste, ca să pot umbla la el uşor.
Husa MP3
Aşa am ajuns să fac diferite huse, în funcţie de necesitate. Am făcut huse pentru pixuri aşa că nu a mai fost nevoie să caut în geantă pixurile şi nici să cumpăr un penar special pentru ele.
Husa pixuri1 Husa pixuri2
Am trecut apoi la husă pentru tabacheră.
Husa tabachera1 Husa tabachera2
Ah, cum era să uit husele pentru stick memories???
Huse stick memories1 Huse stick memories2
Au urmat husa pentru hard disk extern, husa pentru Biblia, săculeţul pentru diverse lucruri mărunte, suporturile pentru pahare sau căni, husa pentru lupă, săculeţul pentru Rozariu, accesoriu lumânare şi câte şi mai câte mărunţişuri.
Husa hard disk extern Husa Biblia Saculet diverse
Suporturi pahare si cani Husa lupa Saculet Rozariu
Accesoriu lumanare1 Accesoriu lumanare2

1 comment:

  1. Frumos,multa sensibilitate,
    ingeniozitate.
    Multumesc pentru acest respiro.

    ReplyDelete

Search This Blog