HAIRPIN LACE – FUSTĂ CROŞETATĂ

În sfârşit am terminat o nouă fustă. Suzanne (fiica mea) este fericită. Am lucrat greu la ea. Am început întâi cu croşetatul clasic dar nu mi-a plăcut, aşa că am desfăcut-o şi am trecut pe hairpin. Norocul meu că am primit ustensila de la o vecină, care la rândul ei a cumpărat-o din Rusia acum… 30 de ani. În România nu se găseşte încă aşa ceva. Dar se poate improviza cu două andrele de ciorapi şi două opritoare sus şi jos, dacă aveţi puţină imaginaţie.

Iată ce a ieşit. Firul folosit este Floreta în degrade. Iar firul de îmbinare este Flavia culoarea alb-bej deschis. Terminaţiile le-am finalizat cu o tehnică de margini lucrate normal cu croşeta. Sper să vă placă.
hairpin lace
hairpin lacehairpin lace
hairpin lace
hairpin lacehairpin lace
hairpin lace
hairpin lacehairpin lace

No comments:

Post a Comment

Search This Blog